
Bronzból készült pilótaórák – A patina örök bűvölete
Aligha van olyan anyag, amely jobban inspirálná az óra szerelmeseit, mint a bronz. Az időmérők bűvöletét a többrétegű patinája adja, amely az első hetekben-hónapokban a bronz tokon képződik és védi az anyagot a korróziótól. A patina minden időmérőnek egy kis egyéniséget és egyedi szépséget ad, mely utánozhatatlanul egyedivé is teszi.
A bronz az emberiség egyik legrégebbi anyaga, amelyet mítoszok öveznek: az első fejlett civilizáció kialakulása is arra az időszakra tehető, amikor az emberek elkezdtek szerszámokat, fegyvereket, ékszereket és szobrokat önteni bronzból. Az egyik legfenntarthatóbb anyag. Nem csak a sós és édesvíznek áll ellen, de antimágneses, alacsony kopásálló és csak alig nehezebb, mint a rozsdamentes acél. A bronz legszebb tulajdonsága azonban a patinája, és az is marad.
A bronz az idő múlásával

Új

*1-3 hónap elteltével

*1-2 év elteltével
*A felhasználás mértékétől és a környezettől függően a patina kialakulása és megjelenése eltérő lehet.

Bronz és Patina
A Patina egyedi, és egyedi tapintást kölcsönöz a bronz óráknak, amely minden tokon más-más sebességgel fejlődik. Egyes tulajdonosok már néhány hét, mások csak hónapok után tapasztalják a felület változását. Egy idő elteltével minden bronzóra egyedivé válik, egyik sem hasonlít a másikra, így viselője rövid idő után egyedi termékkel rendelkezik.

Az eredeti szeretettel
A Laco bronz órái a klasszikus A és B számlaptípussal kaphatók. Elérhető a Sellita SW 210-es szerkezeten alapuló, kézzel felhúzott Laco 210-es szerkezettel, vagy a Sellita SW 200-as automata Laco 200-as szerkezettel egyaránt. A vintage megjelenést az eredeti, tradicionális pilótaórákra jellemző bőrszíjak hangsúlyozzák, kiváló viselési kényelemmel.
Kézi megmunkálás
A bronz modellekkel, amelyek számlapjait, mutatóit és bőrszíjait egyedileg öregbítettek, antikoltak, a Laco méltó módon folytatja hagyományát. Szemet gyönyörködtető, 45 milliméteres tokátmérőjével ez a pilótaóra a hajdani modellekre emlékeztet, amelyeket a pilóták a repülőkabátjukon viseltek. A tok homokfúvott. A tok hátlapja gravírozott rozsdamentes acélból készült.
